Pozdravljeni v spletni trgovini Bogomolka.si

Pozdravljeni v spletni trgovini Bogomolka.si

Moja košarica 0 izdelek(-ov): 0,00 €

Novice

Imate tehnične težave?

Našim strankam želimo zagotoviti kolikor se da kakovostne izdelke ter temu orimerno podporo, zato je naš edini uspeh Vaše zadovoljstvo!

Kaj torej storiti če ste pri nas kupili izdelek in imate težavo?

1.) Preverite priložena navodila

Včasih so težave lahko rešljive zelo enostavno. Marsikdaj se zgodi, da mislimo da o izdelku vemo vse, vendar se zelo pogosto izkaže, da so osnovna vprašanja na voljo v samih Navodilih za uporabo. Predlagamo da za začetek ponovno prebrskate priložena navodila za uporabo. Če v priloženih navodilih ni odgovora, preverite spletno stran proizvajalca. Dejstvo je da se vsega enostavno ne da prevesti.

2.) Preverite sekcijo pogosto zastavljenih vprašanj (FAQ)

Na naši spletni strani Bogomolka.si redno ažuriramo in izboljšujemo sekcijo pogosto zastavljenih vprašanj. Preverite in mogoče najdete odgovor na vaše vprašanje, ravno na tej strani. Stran s pogosto zastavljenimi vprašanji je dosegljiva tukaj

3.) Ponastavite napravo

Velikokrat je problem v programski opremi, ki se skozi čas "prenasiči". Predlagamo, da na vaši napravi poskušate izvesti naslednje korake (za vsakim korakom preverite rezultat):

- Izvedite t.i. "soft reset". Vašo napravo resetiranje oz. jo ponastavitve s pritiskom na gumb reset (ponavadi označen v priloženih navodilih).

- Izvedite t.i. "hard reset". Vašo napravo ponastavite na privzete tovarniške nastavitve (postopek je ponavadi opisan v priloženih navodilih. OPOZORILO: Pred izvedbo tega koraka, Vaše podatke (slike, glasbo, knjige, dokumente...) shranite na varno!

- Preverite, če je programska oprema naprave nadgrajena. Napak se zavedajo tudi proizvajalci, zato nekateri zelo pogosto izdajajo t.i. popravke programske opreme oz. ang. t.i. firmware, ki se jih da brezplačno nadgraditi. Postopki namestitve so različni od naprave do naprave. OPOZORILO: Napačna nadgradnja firmware-a lahko trajno poškoduje napravo, zato predlagamo, da se ped izvedbo nadgradnje, posvetujete s prodajalcem, dobaviteljem ali proizvajalcem!

4.) Kontaktirajte nas

Kontaktitrajte nas in z veseljem vam bomo pomagali. Dostopni smo na naslednje načine:

- Pogovor s svetovalcem na spletni strani (balonček desno spodaj). Če razpoložljivega administratorja ni na voljo oz. je "offline", lahko v pogovornem oknu balončka, kljub temu pošljete sporočilo ki bo zagotovo prišlo do nas.

- Pošljite nam email na info@bogomolka.si (Podpora 24 ur na dan, 7 dni na teden)

- Pokličite nas na 068 183 829*mobilno omrežje BOB (pon-pet: 8.00-18.00) 

5.) Reševanje garancij

Nihče nima rad garancij vendar tako pač je. Reševanje garancij bo prijetno in povsem brez skrbi. Stroške pošiljanja v obe smeri vam za nakupe izvedene po 1.3.2016 častimo mi. Fino kajne? Več o brezplačnem reševanju garancij preverite tukaj.

Srečno do rešitve

Kontaktirajte nas