Stanja vašega naročila so vidna, če ste registrirani uporabnik. V meniju Moj račun v zavihku Moja naročila je ob vsakem naročilu viden status naročila. Statusi so odvisni od vrste plačila in so sledeči:
Plačilo po povzetju:
1.) Naročilo izvedeno: Naročilo je v obdelavi. Naročilo je ponavadi v tem stanju, če izdelka še ni v lokalnem skladišču ali pa naročilo še ni bilo sprejeto (npr. v poznih urah ali čez vikende)
2.) Naročilo obdelano - pakiranje: Naročilo je bilo uspešno obdelano. Izdelek je na voljo in je v postopku pakiranja.
3.) Odposlano: Paket je bil odposlan. Kot registrirani uporabnik lahko vaši paket sledite.
4.) Končano - paket sprejet. Paket je bil na podlagi sledilne številke uspešno prevzet. Prav tako smo sprejeli plačilo na naš TRR.
Plačilo po predračunu in PayPal:
1.) Naročilo izvedeno: Naročilo je v obdelavi. Naročilo je ponavadi v tem stanju, če izdelka še ni v lokalnem skladišču ali pa naročilo še ni bilo sprejeto (npr. v poznih urah ali čez vikende)
2.) Naročilo obdelano - čakamo plačilo: Naročilo je bilo uspešno obdelano. Izdelek je na voljo vendar čakamo, da bo plačilo vidno na TRR. Veljavno potrdilo o plačilu lahko pošljete tudi po na email info@bogomolka.si.
3.) Plačilo sprejeto - pakiranje: Plačilo je sprejeto in izdelek je v postopku pakiranja.
4.) Odposlano: Paket je bil odposlan. Kot registrirani uporabnik lahko vaši paket sledite.
5.) Končano - paket sprejet. Paket je bil na podlagi sledilne številke uspešno prevzet.
Ostala stanja:
- Na čakanju: Naročilo je bilo zaradi drugih razlogov postavljeno na čakanje. V primeru da je naročilo na čakanju dlje časa, vas bomo kontaktirali.
- Preklicano: Naročilo je bilo zaradi posebnih razlogov preklicano oz. odpovedano.
Ostale porobnosti so navede v pravilih in pogojih uporabe